Fastighet

Felanmälan under arbetstid görs till HSB Södermanlands kundtjänst telefon 010-442 55 00.

Felanmälan kan också göras dygnet runt till Mitt HSB, https://www.hsb.se/sodermanland

Kontakta HSB:s kundtjänst om du saknar eller har glömt bort dina inloggningsuppgifter till Mitt HSB. 

Akuta fel

När felanmälan är stängd kan du vi akut skada, vattenläcka eller liknande, dygnet runt få hjälp av Securitas på telefon 010-470 55 39. 
                                                                                                         
Hissar

Felanmälan av hissar görs direkt till KONE Hissar på telefon 0771-50 00 00 (dygnet runt).  

Vid brand, behov av polis eller akuta olycksfall - Ring 112   

TV, bredband & telefoni

Gruppavtal med Tele2, tel. 90 222 
Mån-Fre 08.00-21.00
Lör-Sön 09.00-18.00

Gästabudstaden (fiber), tel. 0155-45 40 00

Om Du har fel på TV-mottagningen kontrollera först om dina grannar också har problem innan du felanmäler. Det underlättar felsökningen.  

Insekter/skadedjur

Nomor skadedjursbekämpning, tel. 0771-122 300
Mån-Fre 07.00-17.00

Skadeanmälan dygnet runt via webben, www.nomor.se

Sanering är kostnadsfri och bekostas via föreningens försäkring.