Fastighet
Felanmälan under arbetstid görs till HSB Södermanlands kundtjänst telefon 010-442 55 00.
Felanmälan kan också göras dygnet runt till Mitt HSB, https://www.hsb.se/sodermanland
Kontakta HSB:s kundtjänst om du saknar eller har glömt bort dina inloggningsuppgifter till Mitt HSB.
Akuta fel
När felanmälan är stängd kan du vi akut skada, vattenläcka eller liknande, dygnet runt få hjälp av Securitas på telefon 010-470 55 39.
Hissar
Felanmälan av hissar görs direkt till KONE Hissar på telefon 0771-50 00 00 (dygnet runt).
Vid brand, behov av polis eller akuta olycksfall - Ring 112
TV, bredband & telefoni
Gruppavtal med Tele2, tel. 90 222
Mån-Fre 08.00-21.00
Lör-Sön 09.00-18.00
Gästabudstaden (fiber), tel. 0155-45 40 00
Om Du har fel på TV-mottagningen kontrollera först om dina grannar också har problem innan du felanmäler. Det underlättar felsökningen.
Insekter/skadedjur
Nomor skadedjursbekämpning, tel. 0771-122 300
Mån-Fre 07.00-17.00
Skadeanmälan dygnet runt via webben, www.nomor.se
Sanering är kostnadsfri och bekostas via föreningens försäkring.